Col·labora

Si voleu col·laborar amb nosaltres i que la vostra empresa surti anunciada a bisbalactual: comercial@bisbalactual.com
Diumenge d’inauguracions d’obres i de calçotada independentista a la Bisbal

15/02/10

Ahir diumenge va ser un dia de molts actes a la ciutat: es van inaugurar els vestidors del camp de futbol i la remodelació del passeig i Agustí Font, es va celebrar una calçotada popular i va tenir lloc el XXXIII Cinturó Ciclista del Baix Empordà i III Memorial Antonio Fernández.

Les dues obres inaugurades van ser les incloses en l’anomenat Pla Zapatero i han suposat una inversió de 1.697.693,51 euros (882.000 pels vestidors i 815.693,51 pels passeigs). A partir de les 11 del matí, equips alevins i infantils del FC Barcelona es van enfrontar amb els equips del Bisbalenc, als que van guanyar per 1-6 (alevins) i 0-6 (infantils).

Entre partit i partit, hi va haver els parlaments del president del Bisbalenc, Francesc Bou, l’alcalde de la ciutat, Lluís Sais, i el subdelegat del Govern espanyol a Girona, Francesc Francisco-Busquets. Bou i Sais van destacar la millora que suposaven aquestes instal·lacions per als seus usuaris, la majoria nens, mentre que Francisco-Busquets va fer incís en la importància del Pla Zapatero i l’elevat nombre de llocs de treball que han permès crear. L’acte també va comptar a l’assistència dels regidors Xevi Dilmé (CiU), Josep Ma Gou, Àngel Planas, Carme Vall i Núria Felip (ERC), Albert Pacheco i Dolors Güell (PSC) i Pere Teixidor (ICV).

A la tarda, les obres del passeig i del carrer Agustí Font es van inaugurar sense parlaments i amb l'espectacle d'animació infantil 'La cuca de mil colors', a càrrec de la companyia Grimpallunes. L’hora, malgrat la fred, va permetre comprovar la nova il·luminació del sector.

A l’hora de dinar, es van poder menjar calçots al pavelló firal i també votar avançament pel referèndum sobre la independència del 28-F. Unes dues-centes persones van donar suport a la iniciativa de la plataforma ciutadana La Bisbal Decideix.

Finalment, Club Ciclista va organitzar el XXXIII Cinturó Ciclista del Baix Empordà i III Memorial Antonio Fernández. La cursa tenia un recorregut de 83 quilòmetres, amb una participació de 170 ciclistes. La guanyador de la prova va ser per Raül Cruz, del C. C. Montmell.

Comentaris
Cerca
Anònim   |16-02-2010 14:45:28
el passeig ha quedat molt bé, Agustí Font espectacular.
Molt bona feina i felicitacions ERC-CIU!
Aquesta obra també està molt b   |17-02-2010 01:18:30
http://www.youtube.com/watch?v=VnHoRIllD0w&feat...
Anònim   |17-02-2010 05:05:53
JA TENIM ELS DEL BÀSQUET TOCANT ELS C... ENVEJOSOS DEL NOU
CAMP DE FUTBOL.

PER CERT AL CAMP TAMBÉ HI HA GOTERES
PERQUÈ NO ESTÀ COBERT, SENYORETS!
Cal ser més educat   |17-02-2010 05:15:42
Ep, srs, d'informar i posar ulls a la vergonya d'un pavelló
no se'n pot dir tocar els c...

Si us plau, una mica de
respecte. COm el mínim el dret a opinar i informar tindrem,
no?

I envejosos de ningú, no pas dels companys del futbol,
que prous misèries que han passat. Ara envejosos de desenes
i desenes de pobles veïns i de les seves instal·lacions
potser sí!
Anònim  - re:   |17-02-2010 05:32:16
D'envejosos res, tot el contrari ja era hora que es
tinguessin acabats els vestidors. Ara tenim tot el dret a
opinar i a reclamar unes instal·lacions dignes...que
defenses lo indefensable!!!
I a sobre maleducat!
Anònim   |18-02-2010 11:25:52
El tema del bàsquet és un aburriment. Els senyors del
bàsquet són un aburriment. Els senyors del bàsquet es
pensen que el pavelló és seu, aprofiten qualsevol motiu
per treure la mala llet i aigualí un motiu de festa. El
bàsquet de la Bisbal aniria millor sense els senyors
actuals del bàsquet.
Anònim   |18-02-2010 16:53:01
Sais, para de "rajar" del Bisbal Bàsquet! Apaga
l'Internet una estona i posa't a treballar pel poble. Que et
passes més hores en fòrums d'Internet en hores de feina de
l'Ajuntament que les que hem de fer tots els treballadors a
la nostra empresa!!!
Que ho sap tot el poble!
Anònim   |19-02-2010 02:12:49
Vergonya d'alcalde, amb el bisbalactual tot el dia obert i
anar votant al verd al vermell (depende todo depende...no
sr.Sais?)
Anònim   |18-02-2010 19:50:21
http://bisbalbasquet.wordpress.com/
Anònim   |17-02-2010 02:28:49
Quina manera de llençar gairabé un mil·lió d'euros quan
hi ha necessitats més urgents a la Bisbal que arreglar el
carrer Agustí i Font.

Amb aquest mil·lió d'euros quans
carrers s'haguessin arreglat?
Anònim   |17-02-2010 04:30:52
Si no ens queixéssim no estaríem contents: primer l'obra
era un desastre i vinga recollir firmes perquè quedaria
malament, ara resulta que és cara i havia altres
prioritats. SEMPRE hi ha altres prioritats com deixar de fer
festa major i destinar els diners als més necessitats, o
rebaixar el 10% del sou als funcionaris fixes per
destinar-lo a Càrites.

L'obra ha quedat molt bé i feia
falta POSAR LLUM al passeig i netejar el niu de merda que
era Agustí Font. MOLT BEN FET!!
Anònim   |17-02-2010 04:34:22
Per niu de merda el pavelló
anònim   |17-02-2010 06:01:37
pot haver queat molt bonci, però d'aquí uns dies no ens hi
podrem passejar de les cagarades dels estornells!
Anònim   |17-02-2010 08:52:25
i bonic no ha quedat gaire perquè la barana d'Agustí i
Font es un atemptat al gust. Amb ho be que quedaba el verd
que hi havia
Anònim  - barana bisbalenca   |17-02-2010 09:46:32
Home, la barana l'ha feta un indiustrial de La Bisbal. No
havíem quedat que havien de treballar industrials de la La
Bisbal?

I si el niu de merda que era el vert que hi havia
abans dius que quedava bé, no et dic on tens tu el gust.
anonim 3  - passeig   |17-02-2010 15:24:51
Em sembla molt be les renovacions al poble pero una mica
més d'admiració per al conductors que giren cap a
l'excorxador si no gires amb una mica de prudencia et meges
al conductor que va cap al paral.lel o al mas clara amb que
pensen aquests politics actuals que no hi han passat, a mes
si passes pel passeig aquest nou tanta vorera si t'en
descuides has de passar per la carretera pk amb els oceels
que hi han als arbres corres els risc de ser victima d'una
cagarada d'ocell
Anònim   |19-02-2010 10:05:38
el passeig d'hivern molt maco, el passeig molt
maco.

Però alguna persona s'ha fixat com està el tema
de la circulació en la confluència passeig hivern, av. mas
clarà i sortida camp de futbol.

és un
vergonya!!!

com que no en teniem prou amb l'angle recte a
la sortida del camp de futbol, que provoca que el cotxe
acabi a més de la meitat de l'altre carril, ara per
acabar-ho d'arreglar, han fet un altre ressalt a una
distància de 10 metres d'un altre ressalt.

Feia falta un
altre ressalt? feien falten 200 metres d'un carril bici que
no es fa servir?

és increible!!! No ho entenc!!
Anònim   |17-02-2010 16:40:54
el passeig molt macu i tot el que tu vulguis pero un paleta
que treballava i altra gent del sector, alla em va comentar
que tota questa inversio que s'ha fet ara sera més cara de
mentenir d'aqui uns anys que no pas el que va costar l'obra.
Paleta   |18-02-2010 06:30:18
Quines bestiesses!!!
Anònim   |19-02-2010 02:29:03
http://bisbalbasquet.wordpress.com/

Es al·lucinant
la
reacció de l'ajuntament al video denuncia del
bisbal
bàsquet. Quin poc talant democràtic aquest en
Sais,
censurant informaciói amb amenaçes a tot arreu.
Indignat  - VERGONYÓS I DESPROPORCIONAT   |19-02-2010 04:10:33
Em sembla bé la reforma del passeig i Agustí Font,
peró... no hi han altres carrers per arreglar que estan
fets una m***a? Un d'ells el C/ del Morró, van arreglar la
part que arriba fins als jutjats, peró la resta està plena
de forats i bonys. Em sembla que siguent un carrer tan
transitat ( Joan de Margarit) podrien arreglar-ho i
deixar-lo com cal.
Anònim   |19-02-2010 04:24:04
SAIS DIMISSIÓ
Josean   |19-02-2010 06:08:15
He estat molts dies sense tenir l'oportunitat de consultar
el BISBALACTUAL per causa que no ve al cas manifestar i,
avui, observo que les notícies s'han apilonat. També
observo una mena de trigulga mediàtica entre diferents
actors del món del bàsquet, el futbol i l'Ajuntament,
arran de deficiències al pavelló d'esports municipal,
testimoniades públicament pels afectats.
Doncs bé, aniré
a pams, fent en primer lloc unes reflexions sobre aquest
tema que s'ha mostrat molt candent.
Penso que ha estat un
error presentar les legítimes reivindicacions del Club
Bisbal Bàsquet com un enfrontament o "guerra" entre
aquest club esportiu i el Club de futbol Atlètic Bisbalenc.
Penso que no es correspon, en absolut, amb les tradicionals
relacions de fraternitat, entesa i coopoeració que sempre
han existit i continuen existint entre tots dos clubs
esportius de la nostra ciutat, sobretot no es correspon amb
el sentiment generalitzat de pares i mares dels jugadors i
jugadores, que lluny d'envejes infructuoses consideren, de
ben segur, més important mantenir la il.lusió per
facil-litar als seus fills i filles, amb la pràctica d'un
esport -qualsevol esport- l'oportunitat de créixer conreant
els valors de la solidaritat i ajuda entre companys i
l'amistat.
És evident que tothom desitja que aquest
objectiu es desenvolupi en les millors condicions possibles.
I per tal motiu tots els bisbalencs i bisbalenques ens em
d'alegrar que, per fi, després de tant de temps, els nens i
nenes que han triat l'esport del futbol com la seva
particular opció de créixer amb aquests valors que acabo
d'esmentar abans, puguin disposar d'unes instal.lacions
dignes, independentment de la procedència dels diners
emprats; al cap i a la fi, independentment de que
l'administració pública que els subministra sigui l'Estat
Espanyl o l'Ajuntament, aquest diners han sortit de tots
nosaltres a través dels impostos com contribuents.
Per fi
s'ha acabat, doncs, aquella interminable època en què, els
nens i joves que practiquen el futbol, a l'igual que els
visitants d'altres pobles, no tenien més remei que
dutxar-se -és un exemple- en un petit racó tot passant
fred. Tots plegats ens hem d'alegrar.
Com he dit abans
aquesta artificiosa "guerra" entre els dos clubs
esportius bisbalencs, a la que s'ha afegit derrerament
representants de l'Ajuntament, penso que ha estat un error.
Però també penso que, iclús un error, té la seva vessant
positiva. Aquesta ha estat que s'ha divulgat a tot el poble
la realitat incontestable d'unes deficiències del pavelló
d'esports municipal.
L'alcalde Lluís Sais havia fet un
primer gest important de voluntat de solucionar el problema.
Penso que la crítica a una determinada xifra d'Euros
(100.000 Euros) ve més donada per una comparació entre la
xifra emprada per bastir unes instal-lacions dignes al camp
de futbol, més que no pas per la utilitat real d'aquests
diners posats per l'Ajuntament per tal de començar a
arranjar unes deficiències concretes.
Penso que l'alcalde
Lluís Sais ha donat mostres òbvies de treballar per la
millora del poble, i ho ha fet, moltes vegades, amb l'estil
resolutiu que el caracteritza, que pot agradar o no, peró
l'important és que ho ha fet.
Penso que si tots plegats
arraconen les armes d'aquesta "guerra", potser
interessada per alguns, s'assolirà el clima adient que
facil-litarà el diàleg que mai s'havia d'haver perdut.
El
diàleg : l'única arma justa capaç de solucionar qualsevol
problema. És la meva opinió.
Anònim   |19-02-2010 10:26:11
Una guerra entre els dos clubs???? jajajjaajaja. Mare meva!
ERC ja no sabeu què inventar per justificar-vos.

Tenim un
alcalde que quan és de cos present es diu Lluís Sais, i
quan es posa davant del teclat, amb la Vall al costat, es fa
dir JOSEAN. Quina ferum a manipulació Sr Sais.
Anònim   |19-02-2010 10:30:39
Ui JOSEAN, aquesta vegada no et puc donar la raó, els
100.000 són del Pressupost del 2010, i el camp s'ha acabat
amb les partides del 2009, no et confonguis. Sincerament,
crec que l'alcalde aquesta vegada ha perdut els papers.
Anònim   |19-02-2010 08:46:45
El "diàleg" d'en Sais que dius tú és amenaçar
amb determinades accions si no es retira el video penjat al
blog del Bisbal bàsquet?
Anònim   |19-02-2010 10:14:11
En general les obres que s’han fet a la zona del passeig
em sembla +o- correctes, però només voldria fer una petita
crítica:

La zona del Passeig d’hivern, (costat
Farmàcia), ham quedat força correctes i dona gust de
fer-hi un vol cap a la tarda.
La zona del Passeig d’estiu,
(costat Bar el Passeig), han quedat força malament. Pel meu
gust el paviment que han posat, que es formigó rentat, no
llueix gents, tot el contrari fa lleig i a mes, a mesura que
passi el temps s’anirà desgastant. Les faroles que han
posat son massa modernes per la zona, no hi lligan gens. De
totes maneres per la nit queda molt ben il•luminat.

En
definitiva, i es una opinió meva, a la zona del Passeig
d’estiu s’hi han ben lluït. I no es tota la culpa de
l’Ajuntament, sinó dels arquitectes que ho han dissenyat
pensant amb el cul.
Josean   |20-02-2010 03:43:14
Penso que seria bo rebaixar el grau actual d'enfrontament
per part de tots per bé dels jugadors del Bisbal
Bàsquet.
S'hauria de reconèixer que el problema dels
degoters al pavelló municipal d'esports no és exclusiu del
magatzem on guarda el material el Bisbal Bàsquet, sinó que
també és extensiu a la pista, la graderia i les oficines.
De ben segur que com el magatzem està situat a sota de les
obres de les vidrieres de les grades, encara s'ha engrandit
més aquest problema amb el resultat d'una entrada d'aigua
desmesurada quan plou. Cal recordar que aquestes obres
serviran per millorar, precisament, les instal.lacions.
Mentre s'acaben d'enllestir, l'Ajuntament els ha
proporcionat l'alternativa de resguardar el material als
vestidors del camp de futbol vell, així com als
prefabricats que feia servir, fins fa poc, l'Atlètic
Bisbalenc, al costat del pavelló.
Els degoters és una
deficiència més de les moltes que arrossega el pavelló
des de fa molts anys. En Pancreu l'any 2008 ja feia
públiques les seves queixes, concretament el dia 30 de maig
del 2008 al "Totbisbal". Manifestacions que
reprodueixo tot seguit : "Els problemes d'avui fa vuit o
deu anys que els estem reclamant i, de bona fe, hem anat
confiant, i se´ns han anat torejant i traient de sobre. I
ha tocat dir prou".
Per tant, penso que si el govern
local anterior hagués resolt aquests problemes en el seu
moment, quan, a més a més, disposaven de prou recursos
econòmics, oroginats pels extraordinaris ingressos
provinents del boom immobiliari, de ben segur que ara ens
haguéssim estalviat, tots plegats, aquest esclat de la
paciència dels integrants del Club Bisbal Bàsquet, que no
han fet res més que fer una reivindicació ben ferma
d'arranjament d'unes deficiències endèmiques. De ben
segur, doncs, no estaríem ara assistint a tot aquest
reguitzell d'errors per part de tots plegats, a causa,
potser, de l'entenible malestar d'uns i, potser, l'entenible
nerviosisme d'uns altres que no veuen entesos els seus
esforços per solucionar uns problemes que, com acabo de
dir, s'arrosseguen, malauradament, des de fa massa
temps.
Mentre esperem a què els responsables polítics
s'asseguin a debatir la conveniència d'un nou pavelló
municipal d'esports, que seria -penso- la solució
definitiva a tots aquests problemes, haurem de desitjar que
les aigües de la discòrdia retornin al seu cabal, i es
retrobin tots, representants del Bisbal Bàsquet i
representants de l'Ajuntament, a continuar dialogant, tal
com he dit en el meu comentari anterior, per tal de
solucionar ara per ara els problemes en benefici immediat de
la totalitat d'usuaris del pavelló municipal
d'esports.
Tant el president actual del Bisbal Bàsquet, en
Joan Ferrer, com l'alcalde, en Lluís Sais, considero que
són persones intel-ligents i, de ben segur, prendran la
decisió mútua de continuar dialogant. En Joan Ferrer té
la sort de dedicar-s'hi, i a més d'una manera altruista, al
"noble ofici" d'ajudar a créixer al jovent de La
Bisbal en els valors de vida sana i amistat aportats per la
pràctica de l'esport de la canasta, i en Lluís Sais té la
sort de dedicar-s'hi al "noble ofici" de procurar el
benstar col.lectiu de la població de La Bisbal. Només per
tal motiu mereixen el respecte i gratitud de tots els
bisbalencs i bisbalenques.
Espero que aquest passatger
episodi sigui l'inici de l'embrió d'una solució definitiva
a tots els problemes endèmics que peteixen els nostres
joves esportistes al pavelló municipal d'esports. I és una
oportunitat per tal que el poble vegi que també en aquesta
vessant de l'esport -qualsevol esport- el canvi existeix i
continua el seu camí. És la meva opinió i, també, el meu
desig.
Anònim   |21-02-2010 03:30:00
S'et veu el llautó Sais and company, intentant signar com a
una persona independent per colar el vostre missatge.

En
romaguera es va trobar un "forat" econòic, parual
molt d'en Sais, i durant uns anys va haver de tapar-lo (com
haurà de fer l'Aparicio quan guanyi les properes eleccions)
i després va realitzar altres obres que, encertadament o no
va considerar prioritàries, com el Mundial i el camp de
fútbol.

Erc també destinarà diners a unes altres obres
que creia prioritaries com la biblioteca, o destinar el fons
zapatero a arreglar el passeig i no el pavelló d'esports.
Josean i Joan Ferrer pensen el   |24-02-2010 14:50:18
Joan Ferrer a la notícia de Bisbal Actual o al bloc
del bàsquet diu:

“els problemes amb aquest pavelló són endèmics,
sembla que els descobreixin ara. Els nyaps i pedaços
ara aquí, l’any que ve o l’altre allà, s’han
d’acabar, cal començar a treballar per la solució
real i definitiva, que és el Pavelló Nou”


Així que opinen el mateix.
Anònim   |20-02-2010 19:47:39
Mireu, l'altre dia em deia un, diu... aquesta pagina es un
niu de porqueria. I tenia rao, perque nomes hi ha discussio
entre uns i altres, enfrontament entre politics, sense res
que tingui un valor positiu. Es una vergonya.
Anònim   |21-02-2010 02:24:26
Doncs no la miris pesat, que no t'en mous!!!
Anònim   |21-02-2010 04:31:00
Josean només de veure les parrafades que fots em ve la
mandra. A veure si aprens a dir les coses que vols dir sense
necessitat de matar a la gent d’avorriment.
Anònim   |21-02-2010 09:27:09
Com sempre, el bàsquet fent boicot a les notícies. Com a
ciutadà de la Bisbal, per a mi, ara un pavelló nou no té
cap prioritat. Hi ha molts problemes més urgents.
Anònim  - re:   |22-02-2010 02:05:38
Anònim va escriure:
Josean només de veure les parrafades que fots em ve la
mandra. A veure si aprens a dir les coses que vols dir
sense necessitat de matar a la gent d’avorriment.


Nano : A mí em fa mandra llegir els teus PARRAFETS.
Sempre dius el mateix. Tu sí que avorreixes. Com no
sapas replicar amb cap argument només fas que
desqualificar. Ets molt avorrit i molt pesat.
Anònim   |23-02-2010 13:06:21
je je , perdona no veig el teu argument. Desqualificar???
Anònim   |22-02-2010 04:39:52
Estic d'acord amb l'anònim anterior. Els textos de les
notícies o els articles d'opinió als diaris també són
llargs i si ens interessen els llegim. Ningú té la
ocurrència d'escriure als diaris demanant que els facin
més curts.
Jo trobo molt interessants els comentaris d'en
josean i els llegeixo tots igual que he llegit els d'altres
anònims o l'anònim preocupat per l'estat de la Hisenda
Municipal, perque així puc fer una valoració dels diversos
punts de vista. Personalment sempre m'ha agradat més llegir
a en Josean. En concret de l'anònim preocupat ..., no
acabava d'entendre els seus tecnicismes, degut a que no m'ho
acabava d'explicar una mica més clar. Trobo que en Josean
m'ho explica millor.
L'últim comentari que ha fet en Josean
una mica més adalt sobre la polémica entre el Bàsquet i
l'Ajuntament trobo que és molt raonable i crec que fa un
diagnosi molt realista de la situació del pavelló
d'esports i tot aquest enrenou que s'ha organitzat. I crec
que apunta les bases per una solució definitiva als
problemes endèmics del pavelló, tal com diu ell. Crec que
estaria bé que tots el fessin cas.
Anònim   |22-02-2010 04:52:39
Jo el que estic veient es que els debats que intervé JOSEAN
es tornen mes interesants i donen peu a participacions mes
raonables encara que siguin punts de vista diferents. Els
debats que no interve Josean no son res mes que un boxornos
intercanvi d'insunts que la verita es fa molt cansat. Jo
particularment acabo sempre per deixar de llegir-los.
Ricard   |22-02-2010 05:09:26
Bon dia a tothom. Algú diu que Josean és l'alcalde Sais
camuflat d'independent. Jo penso que no és cert. Amb tot el
respecte per l'alcalde Sais, penso que el poder comunicatiu
i de convicció d'en Josean és més gran que no el que
expressa l'alcalde Sais.
Arreveure.
Bisbalenca   |22-02-2010 05:17:07
Aquest últim comentari d'en JOSEAN sobre l'assumpte del
bàsquet i l'Ajuntament em sembla magnífic. Esposa d'una
manera magistral tot el broblema de fons des d'una posició
totalment independent.
Jo tinc a algun ne de la famíla que
juga al bàsquet, i en el benefici de tots ells desitjo que
aquest comentari o article (articulàs diria jo) d'en Josean
arribi als responsables del Bisbal Bàsquet i als de
l'Ajuntament perquè, fent-li cas, es solucionin tots aquest
problemes definitivament.
Anònim   |01-03-2010 05:38:34
No tens cap mena de credibilitat, Carme Vall. Primer cal
reconèixer públicament els errors, després disculpar-se i
després només després podreu toranr a
"alliçonar" els bisbalencs. Esperem que d'ara en
endavant, però, cuideu bastant més les formes, les
actuacions i les mentides públiques.
Anònim   |22-02-2010 05:24:37
En Josean ho ha dit molt clar: la solucio definitiva es un
pavelló nou. Pues els que ha fet tot aquet follon que es
deixin de punyetes i s'asegin a parlar i traballar per aquet
obectiu.
Anònim   |22-02-2010 05:35:12
Precisament la solució reaal que planteja en Josean és la
mateixa que plantegen els del Bisbal Bàsquet, el Pavelló
Nou. I ja veiem de quina manera els ha tractat l'alcalde per
fer unes reclamacions justes.
Anònim   |22-02-2010 05:47:40
En Josean també ha dit que es necessari que es tornin a
asseure a dialogar. Esctic d'acord, si es vol arribar a una
solució definitiva cal que abandonin tots aquet
enfrontament i es tornin a reunir. Aixo ho ha de decidir
l'alcalde, pero tambe el president del bàsquet.
Anònim   |22-02-2010 11:32:25
Estic d'acord amb JOSEAN. Goteres hi ha hagut des de fa
moltíssims anys i el govern d'en Romaguera no va fer res
per solucionar-ho. Al menys ara des de que estan en Sais i
en Dilmé han començat a arreglar-ho.
També estic d'acord
amb Josean que fa falta un pavelló nou, i com ell diu la
solució vindrà si s'aseuen de nou a dialogar.
Aquesta
petita guerra habra servit per que la gent de La Bisbal
s'enteri que el pavelló s'està caien a troços i és
necesari un de nou. Pero ara per conseguir aquest objectiu
fa falta que les parts facin les paus i reprenguin el
dialeg. Lo demés penso que son merders que l'oposició
intenta capitalitzar al seu favor per desgastar al govern
Sais-Dilmé.
Estic d'acord amb Josean que es necesari que
tots pensin només en benefici de tots els usuaris del
pavelló.
Anònim   |22-02-2010 12:02:04
l'oposició vols dir en Dilmé? Perquè s'hi ha sortit en
aquesta pàgina es perquè en Dilmé ha volgut

o vols dir
el bisbalbasquet? que són els que ho van fer publicament i
que tots et reconeixen que van votar a favor d'ERC.

Queda
molt bé això de buscar un enemic, però qui ha fotut tot
aquest merder ha estat en Sais amenaçant al bisbal basquet
per queixar-se.
Anònim   |22-02-2010 11:45:51
Jo també li dono la raó a Josean. Ho ha dit tot molt clar
i explicant tota la realitat. Que facin un nou pavelló, que
qualsevol dia hem de sortir en barca.
Però cada vegada més
em fa l'efecte que en realitat no s'han barallat, o no s'han
barallat tant com diuen, que alguns interessats de
l'oposició han manipulat les informacions a través dels
medis per fer veure que hi ha una guerra entre el bàsquet i
l'alcalde, i així desgastar a Sais, treient-li possibles
vots del món del bàsquet.
Anònim   |02-03-2010 04:43:46
"Misteriosament" no es pot accedir a
la noticia
de l'enfrontament del bisbal basquet
amb l'ajuntament.
Per això us deixo els
comentaris que va escriure en el
facebook de l'entitat
en Joan Ferrer:


Cita:
Com que defenso els interessos del
Bisbal Bàsquet,
FARTS de l'estat de les instal-lacions
i reclamem un
Pavelló Nou, SEGONS L'ALCALDE de
La Bisbal, SÓC
SOCIALISTA!! El que em faltava
per sentir, JOAN FERRER
és del PSC!!!
JAJAJAJJJAJAJA Ah, i em manipula un tal
Aparicio, a qui
ni conec personalment!!

Si em manipula
algú, Sr
Alcalde, li puc assegurar que faré
exactament el
mateix que he fet amb vostès què m'han
pressionat
i "avisat", denunciar-ho
públicament a
tots els mitjans de comunicació que
m'ho preguntin,
al Ple de L'AJuntament davant de
tots
els representants municipals, i
sobretot
sobretot davant dels MEUS: ......LA GENT
DEL
BISBAL BÀSQUET!!!!
Cita:



Crec que això demostra clarament
el
punt d'esquizofrenia política que pateix
el
nostre alcalde, i que no és l'oposició qui està
fotent merder sinó precisament l'alcalde Sais.
Anònim   |02-03-2010 08:56:19
Tanta llibertat d'expressió i ha desaparegut d'aquesta
pàgina la noticia, i els comentaris, sobre el conflicte
entre el basquet i l'ajuntament. Això és llibertat
d'expressió i transparència informativa?
Anònim   |02-03-2010 10:19:53
Administardor:

Per què han tret la notícia del bàsquet
i l'ajuntament?
Anònim   |02-03-2010 11:07:36
censura. Com que a l'equip de govern no els hi agradava
el
que es deia, i hi havia molt d'enfrontament a dins
(gent
d'eRC que es desmarca i enfrontaments ERc / CiU)
han
preferit treure-ho.

Em de fer pressió perquè tornin
a
posar la noticia i els 143 comentaris que hi havia, o
sinó
continuar parlant-ne en d'altres noticies.

Ja
que
presumeixen de ser plurals i independents que ho
demostrin
amb fets no paraules.
Anònim   |02-03-2010 12:23:28
Jo penso que si han tancat la noticia del bàsquet serà
perque els comentaris serien poc democràtics i directament
maleducats.
N´estic fins els nassos del p..o tema del
bàsquet que només interessa a ells mateixos i en fan
política. Una entitat privada que no paga res per utilitzar
unes instalacions públiques l últim és fer aquestes
queixes. A qui el bàsquet l´importa, com a mi, un pitu
n´estem fins a dalt d´aquest que es pensen que el seu
esport és important per a tots.
I ara voteu en contra, que
sou 150.
Anònim   |02-03-2010 12:47:00
Ja n´hi ha un, només en falten 149
Anònim   |02-03-2010 12:58:37
si fós el que tu comentes, haurien tret els comentaris que
fossin poc democràtics i mantindrien la resta (que tots
eren molt respectuosos) i mantindrien la noticia.

El que es
poc democràtic es voler amagar la realitat, i que quan hi
ha un col·lectiu que es queixa, amenaçar-lo perquè callin
i treure qualsevol noticia que pugui posar de manifest
l'actuació tant antidemocràtica de l'alcalde Sais i el
regidor Gou.
Anònim   |03-03-2010 07:14:54
Si tu n'estàs fins els nassos del pavelló, imagina't ells
que hi han d'anar-hi cada dia!

I si no t'agrada que els
moviments socials de la Bisbal demanin millores per la
ciutat, o és que ets un "interessat" en tapar les
problemàtiques o bé tens una "fe" cega amb
l'alcalde i regidor d'Esports.

I dels seus dels ac+errims
a Sais, per qui si l'esport t'importa un pitu, fas
exactament el mateix que ell, que l'esport l'importa un
rave.
Anònim   |02-03-2010 13:02:05
En Sais tot ho vol tapar. A veure fins on li arriba la
manta.
Anònim   |03-03-2010 05:51:45
a quina localitat les entitats culturals i esportives han de
pagar lloguer per oficines o instal·lacions? Us heu quedat
a la pre-història.
I vas molt equivocat quan dius que en
fan política, molt equivocat. La política els interessa
poc.
Anònim   |04-03-2010 09:29:36
Prehistòria no porta guió. Les entitats providas paguen a
tot arreu per utilitzar,com tothom, instal.lacions
públiques. I si no, és poblema de cada lloc ( seran rics).

El tema ,potser, no és politic, però constanment les
sigles dels partits estan sortint. En un poble la política
és tot.
Em declaro en contra de fer una bestiessa de
gastar una burrada de diners per un pavelló nou.
Anònim   |06-03-2010 05:50:41
entitats privades i no entitats providas...llest!!!
Només usuaris registrats poden escriure comentaris!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Es prohibeix la reproducció total o parcial de qualsevol article sense citar expressament la font.
Els comentaris que apareixen en aquest informatiu expressen exclusivament l'opinió de l'usuari que els fa. Bisbalactual només es fa responsable del contingut de les notícies i l'opinió d'aquest mitjà s'expressa als editorials.
Espai web optimitzat per Mozilla Firefox 3, Opera 10, Chrome 2, Internet Explorer 7 i superiors.
dissenyat per PROw3b