Col·labora

Si voleu col·laborar amb nosaltres i que la vostra empresa surti anunciada a bisbalactual: comercial@bisbalactual.com
Sais revela que Romaguera va votar a la Diputació contra un ajut de 225.000 euros per construir la passera sobre el Daró i li demana la dimissió

03/05/10

 

 L’alcalde de la Bisbal, Lluís Sais, va explicar dimarts en el decurs del ple municipal, que l’exalcalde i portaveu del PSC Ramon Romaguera havia votat a la Diputació contra un ajut de 225.000 euros que aquesta institució donarà per poder construir el pont per a vianants sobre el Daró. Sais va demanar al seu antecessor que dimitís.

L’alcalde va qualificar el fet de vergonyós i va lamentar també que el grup municipal del PSC de la Bisbal no es desmarqués d’aquesta actuació del seu portaveu ni la critiqués. Romaguera per la seva banda va al·legar que la construcció de la passera no era cap prioritat i va dir que per coherència no podia votar en contra a la Bisbal i a favor a Girona. 

 

 

 

La construcció d’una passera per a vianants sobre el Daró servirà per unir la zona de la nova biblioteca i el futur centre cívic amb l’aparcament del camp de futbol vell i el Mundial. 

Comentaris
Cerca
Anònim   |04-05-2010 04:24:30
Si s'escolta el Ple, sobre el minut 107, el Sr. Aparicio
pren la paraula i diu que el PSC de la Bisbal es fa
responsable de les accions del Sr. Romaguera quan actua com
a regidor, i no pas quan actúa com a di****t provincial, on
no poden controlar les seves actuacions. Com d'altra banda
és normal i evident.
Anònim   |04-05-2010 04:25:22
Recomano a tothom escoltar el Ple. El tema es important,
amb
un debat de més d'una hora, va ser el sou dels
treballadors
municipals, i no la discussió Romaguera/Sais.
I qui va ser
portaveu del PSC, molt bé per cert, va ser
l'Òscar
Aparicio.

Ja fa uns dies que es comentava per la
Bisbal
que va ser una sorpresa que el portaveu en aquest
tema fos
Aparicio quan fins ara sempre havia intervingut
Romaguera,
però gent de l'ajuntament deia que l'Aparicio ho
havia fet
molt bé. He esperat a tenir temps a escoltar-ho
per mi
mateixa i coincideixo que va ser una molt bona
intervenció.
Va aportar moltes dades i no va entrar en cap
atac personal,
a diferència de lñ'alcalde Sais que no
tenia més argument
que desmereixer l'Aparicio pero sense
cap argument, només
amb retrest tipus vostèfa demagogia,
es creu Déu..., però
sense replicar amb cap argument
tècnic.
Anònim   |04-05-2010 12:47:38
He intentat escoltar aquest ple i la meva opinió, és que
l'Aparicio avorreix molt i he decidit deixar-ho per un altre
dia.
Anònim   |04-05-2010 15:44:50
Tens tota la raó. Aquest noi avorreix hasta els sords.
A
més tanta ensabonada comença a ser sospitosa.
A veure si
serà cert el que cada vegada es diu més per La Bisbal, que
aquest noi té tant poca feina que es passa la seva jornada
laboral escrivint comentaris a Bisbalactual.
Anònim   |04-05-2010 17:31:59
Aparicio avorreix i la prepotència de Sais indigna, inclús
als seus propis votants. (futurs ex-votants)
Anònim   |05-05-2010 02:13:53
Sí com l'alcalde, fan un mà a mà!!!
Dos polítics vergonyosos   |04-05-2010 17:30:17
Escoltant el Ple, jo sento vergonya aliena de l'alcalde
actual i de l'ex-alcalde.

Sais i Romaguera fan el
ridícul absolut, empaten en maleducació, Sais guanya en
xuleria i prepotència.

La Bisbal no mereix polítics com
aquests dos personatges, dominats per l'odi i el rencor i
encegats un amb l'altre.

La dimissió dels dos,
l'endemà mateix del Ple, si fossin gent coherent. A tots
dos els espera un temps a l'ombra i l'oblit, molt llarg.
S'ho han guanyat a pols.

Que se'n vagin a discutir a la
Fàbrica i ens deixin els bisbalencs en pau, els hi
agraíriem.
Anònim   |05-05-2010 02:37:23
I tant! Molt ben dit! Ja n'hi ha prou de tanta de cantarella
de dels dos EGOS més malcarats de la Bisbal. Perdre el
temps en el plens discutin com dos nens de guarderia, quina
poca seriosiositat dels dos partits que els permeten fer el
ridícul d'aquesta manera.
anònim   |05-05-2010 03:54:38
tot això està molt bé, però algú pot explicar com és
que Romaguera vota en contra d'una subvenció que significa
una millora per la ciutat???
Anònim   |05-05-2010 11:25:52
Dons es fàcil d’entendre , considerant que ell no voldria
la passera , com molta gent hi ha.
Anònim   |05-05-2010 11:47:37
El que resulta vergonyós es que aquest noi que aspira a ser
l'alcaldable dels socialistes es faci autocampanya escrivint
tot el dia aquí.
El que resulta vergonyós es que
despotriqui d'en Romaguera pel darrere i li rigui totes les
gràcies pel davant.
El que resulta vergonyós, i dit per
treballadors de l'ajuntament, és que tingui el morro de
presentar-se com el seu defensor quan durant anys ha passat
olímpicament d'ells i ha consentit els desaires i
maltractes d'en Romaguera.
Pel que expliquen d'ell, gent
que l'ha tractat , és el típic que tira la pedra i amaga
la mà.
*er cert escoltat el Ple penso que l'alcalde el va
deixar ben retratat al igual que en Romaguera que com un
histèric només volia interrompre en Sais.
Els socialistes
van ben arreglats tant amb un com amb l'altre.
A les
properes tant a ERC com a CiU els hi estant posant en
safata.
Sinó temps al temps.
simpatitzant socialista   |05-05-2010 12:05:49
Teniu alguna prova que el Sr. Aparicio escriu en aquesta
pàgina?

Es què us penseu que tots els comentaris
favorables al PSC o de crítica al govern són fets pel Sr.
Aparicio?
I si hi escriu està prohibit?
NO es cert que
també hi escriuen la gent d'ERC i de CiU?
No és veritat
que hi han escrit regidors i l'alcalde, signant alguna
vegada amb els noms i d'altres anonimament?

Qui em diu que
vostè no és el propi Sr. Sais?

Si escolta el Ple veurà
com no hi ha cap treballador que es queixi de la
intervenció del Sr. Aparicio, i em diuen que n'hi havia una
trentena.

Com a qualsevol col·lectiu, no hi ha cap
polític que caigui bé a tothom, però jo, que també parlo
amb algún treballador municipal, crec que el tenen amb bona
consideració.

De totes formes crec que es retrata vostè
quan diu que escoltant el Ple n'extreu que l'alcalde Sais el
va deixar ben retratat. Tothom que sigui més o menys
imparcial i escolti el Ple, veurà que el Sr. Aparicio va
fer un bon discurs i que el Sr. Sais no va saber contestar
cap de les dades que va utilitzar el Sr. Aparicio.

Cada
vegada que parlen del Sr. Aparicio veig que li retreuen
aspectes personals, no de les seves opinions polítiques el
que em fa deduïr que la gent d'ERC estan/esteu molt
nerviosos. Si de veritat pensessiu que el PSC no us està
restant vots, deixerieu que continuessin amb aquesta
política. Aquests comentaris demostren clarament que
vostès mateixos són coneixedors que la tasca del PSC està
ben valorada per la ciutadania.
Anònim   |05-05-2010 12:31:54
Noi lo teu és de nota.
No es pot provar que l'Aparicio
escrigui aquí i en canvi sí està probat que l'alcalde i
els regidors d'ERC i CiU hi escriuen?????
I llavors resulta
que els "imparcials" hem de dir que l'Aparicio fa
grans discursos davant en Sais i si no quedem retratats.
Lo
teu no es quedar retratat lo teu és de fotoshop.
Anònim   |05-05-2010 13:35:22
Que l'alcalde ha escrit en moltes ocasions en aquesta web ha
estat reconegut per ell mateix.
Anònim   |05-05-2010 16:54:12
Ah si,quan?
Anònim   |06-05-2010 07:15:38
Amb el tema del Bisbal Bàsquet s'hi va deixar els dits
teclejant comentari darrera comentari.
Quin personatge, vaia
espectacle que van donar al ple!
Anònim   |05-05-2010 11:48:40
A més si escolteu el Ple veureu com tant e Sr Romaguera com
el Sr. Aparicio, diuen que el Sr. Romaguera volia que aquest
diners s'haguessin destinat en un altre projecte, que en el
seu criteri sigui de veritat una millora per la ciutat, no
una obra totalment prescindible, o com diu el Sr. Romaguera
que diu que és una despesa totalment innecessària.

Crec
que per aquest motiu és bo que es penjin els plens de
l'ajuntament. Crec que hauria de ser el propi ajuntament qui
els penjés no una pàgina particular.
Anònim  - PSC=olla de grills   |05-05-2010 12:26:34
El PSC és una olla de grills. En Romaguera fot el que vol,
porta l'ajuntament als jutjats i resulta que el partit no hi
està d'acord però no hi fa res, continua de portaveu. Diu
a tothom que es troba que als treballadors no se'ls hauria
de pujar ni un euro i surt l'Aparicio que ni sí ni no.
L'Aparicio és incapaç de plantar-se però el fot a parir
amb tothom qui parla i no us perdeu el que diu la Guell
d'ell! Estan superant la CIU dels temps
Vancells-Foradada.

Al PSC bisbalenc en Romaguera el
portarà al desastre perquè la imatge del PSC és en
Romaguera, no l'Aparicio, i per la gent lo que fa en
Romaguera ho fa el PSC i els comentaris són fatals.

És
una vergonya que un regidor voti contra ajuts al seu poble
encara que no estigui d'acord amb el projecte. ERC no estava
d'acord amb fotre els jutjats al mig de la zona escolar i no
recordo que els di****ts d'ERC al parlament votessin en
contra dels diners per construir-los. SI ELS DINERS NO VENEN
PER AIXÒ, ES PERDEN!!! i algun altre poble en dirà bé.
Bisbalenk radikal   |05-05-2010 13:37:59
IMPRESENTABLES!

Un i altra, en RR ja fa temps que hauria
de ser fora de l'ajuntament i els d'ERC-CIU haurien d'haver
anat al fiscal amb els seus convenis urbanístics, per si
les mosques i els moscardons!!! però en Sais no té
pebrots, en Sais té la mateixa talla d'alcalde que jo i no
sé si el seu soci d'empresa li deu calés o que, per la
mala llet que gasta, sembla que tingui síndrome
d'inferioritat degut a la falta d'estudis. que vigili en
Sais les esquenes perquè a casa seva ERC n'hi ha alguns que
el casquen sense pietat entre ells algun-a regidora que no
fet res. Els que defensen l'Aparicio no el coneixen, és el
tiu més antisocial que pots coneixer, no té amics, a cole
no parlava amb ningú, gràcies hauria de donar a en RR per
posar-lo a les llistes quan no el coneixien ni a casa seva,
si aquest és el relleu el PSC es quedarà amb cuadro, mil
vots dels castellans den Zapatero-Montilla.
Anònim   |05-05-2010 13:57:22
Segons tú els únics bons són la gent de CiU. O t'oblides
del que diuen alguns de CiU d'en Xevi Dilmé i del seu
escuder en Xevi Font.
A tots els partits hi ha tensions.


Respecte el tema de l'Aparicio, i jo el conec
personalment, és una persona molt tímida, que guanya un
cop agafa confiança. Si llegiu l'entrevista d'aquesta
pàgina ell mateix ho reconeixia que era molt tímid, però
dir que és antisocial i que no té amics, és una mica
fort.

I si el coneixeu sabreu que no despotrica de
Romaguera com algú manifestava més amunt, sinó que sempre
li està molt agraït per l'oportunitat que li va donar i la
confiança que hi va tenir, tot i que discrepen amb moltes
qüestions. En aqeust pais la discrepància sempre s'agafa
com a una cosa dolenta, i sembla que tothom hagi d'opinar el
mateix o ja han de ser enemics.

En un polític, jo
valoraria més la capacitat de gestionar bé un ajuntament
que no pas que sigui molt simpàtic o estigui tot el dia de
festa.
Bisbalenk radikal   |05-05-2010 14:13:27
ei, jo no dic res de CIU que ara parlàvem dels altres. En
parlem: olla de grills 2 que deia un més endalt. En Dilmé
llegeixi avui al diari que repeteix de di****t per tant que
el busquin si hi ha merder i en aquests moments és qui pot
donar més vots a CIU no perquè sigui l'òstia sinó
perquè els altres són tants dolent que el fan bo. Si que
és cert que la polítia de mà dura està ben vista per
molta gent gran i comerciants i aquests voten tots. En Font
se li veu el plumero que vol xupar del bote i el que
despotrica dels dos és un noi de Bordils que els de
l'institut ja n'estan fins els collons d'aguantar-lo a
l'AMPA per les seves bestieses continuades i que vol ser
regidor sigui com sigui i es pensa que es el més sabi. El
govern municipal ha anat bé als unioneros per fer-los uns
homes i els convergents són quatre i el cabo i rajant un
dels altres, s'ha de tenir amb comta.
Anònim   |06-05-2010 03:56:23
Si els de CIU no presenten en Dilme després de la feina que
estan fent a l'ajuntament és que alguna neurona no els hi
funciona bé. Millor pels altres jejeje
Anònim   |05-05-2010 14:15:01
QUE NO DESPOTRICA?????? NO T'ENTERES DE RES!!!!!!
Anònim   |05-05-2010 16:06:13
Si tot el que s'ha escrit per aquí és cert, em penso que
en Sais pot respirar ben tranquil.
Amb aquests adversaris
que es postulen no caldrà que faci gaire campanya perquè
ja li faran gratis.
Anònim   |05-05-2010 17:13:34
Jo més aviat crec que no està tranquil ni gaire ni gens.
Si no no s'exaltaria com va fer en ple, i menys quan els
seus li estant girant l'esquena per les seves formes
d'actuar, xulesques i prepotents.
L'any que li queda de
mandat se li farà molt llarg, que ja fa temps que navega a
la deriva i només fa que atacar els rivals polítics (per
davant o per darrera), utilitzant la poltrona per inflar la
seva imatge de panxacontent.
Anònim   |06-05-2010 04:21:11
Escoltant el Ple jo diria q en Sais en comptes d'exaltar-se
va disfrutar com un camell carregant-se l'Aparicio i en
Romaguera q van de sobrats i "sabelotodos".
Penso q
els socialistes no li arribeu a la sola de la sabata i x
aixo la impotencia us esta fent perdre els nervis.
I lo
millor del Ple va ser quan la Güell es negava a votar.
Quin
nivell el PSC!!!
Mes còmic i ridícul impossible.
Anònim   |06-05-2010 06:36:13
aquest comentari defineix molt bé a l gent d'ERC: NOmés
volen polítics que s'enfronten i que facin espectacles de
cara a la galeria, no polítiics que solucionin i gestionin
els afers municipals.

APARICIO ALCALDE.
Anònim   |06-05-2010 12:15:09
EL PSC fa el ridícul, el Sr Romaguera i Güell
especialment, però si ERC només va entrar al govern
perquè els ciutadans van afartar-se de la manera de fer de
Romaguera. Ara a Sais li està passant el mateix, no pensa
gaire aquest noi. Els detractors de Romaguera el van fer
alcalde, però ara aquests detrectors, que volien passar
pàgina de Romaguera veuen com Sais s'encalla una vegada i
una altra xulejant i refregant la vara d'alcalde en comptes
de treballar una mica i millorar les necessitats de La
Bisbal.

Algun dia els bisbalencs podrem enriure'ns
d'haver tingut aquests dos personatges d'alcaldes, per sort,
perquè tots dos són de Club de la Comedia.
no voto   |06-05-2010 04:05:08
En Sr Sais no crec que estigui gens tranquil, el critiquen
els de casa, ha fet bo el Sr Dilmé i està acullonit pel
PSC. A CIU necessiten mantenir els regidors actuals per
poder atribuir-se l'obra de govern sinó ho farà ERC i prou
i un tàndem dels Srs Dilmé-Font a CIU ha de preocupar molt
al Sr Sais que no es gens tonto
indignat  - re:   |06-05-2010 10:48:44
Bisbalenk radikal va escriure:
IMPRESENTABLES!

Els que defensen l'Aparicio no el
coneixen, és el tiu més antisocial que pots coneixer,
no té amics, a cole no parlava amb ningú, gràcies
hauria de donar a en RR per posar-lo a les llistes quan
no el coneixien ni a casa seva, si aquest és el relleu
el PSC es quedarà amb cuadro, mil vots dels castellans
den Zapatero-Montilla.


Aqeust comentari és altament ofensiu, injust
i incert. Parlar que una persona és
antisocial perquè no li agrada "tancar els
bars" com d'altres polítics bisbalencs que tots
coneixem, crec que ho diu tot. O es que tothom ha de
tenir el mateix estil de vida i pensar només en
estar de festa?

Segón criticar a un persona de més
de 35 anys per la manera com era al col·legi,
ho trobo, i mai millor dit, infantil. Com si la
gent no cambiés, i molt, en 20 anys.

Per altra
banda manifestar que no té amics, no se d'on ho
treus. Que no sigui amic teu, no crec que vulgui dir
que no en tingui, o es que li controles tota la vida
i saps que fa les 24 h del dia, els 365 dies
de l'any?. O és que només pot tenir amics a
la Bisbal?

I el que trobo despectiu per ell,
pels votants del PSC i per tots aquells emigrants
que resideixen a Catalunya, és el to que
utilitzes quan dius que només tindà els vots
dels "castellans". Al PSC el votem molta
gent nascuda i de pares catalans i el vota molta
gent en què els seus origens són de fora de
Catalunya (no unicament castellans). Es que aquesta
gent no és catalana?. Que jo sàpiga l'Aparicio
és nascut a Catalunya i per tant 100% català i pot
i tindrà (si es presenta que aquesta és una
altra història ) vots diversos, no pel seu
origen, sinó per la seva capacitat. Aquest comentari
crec que és ofensiu pels milers de catalans que
van néixer fora fora de Catalunya, que s'estimen
la nostra terra com el que més,i els
seus descendents nascuts a Catalunya que són tant
o més catalans, que aquests quatre
radicals, analfabets, que no sabeu veure més enllà
del vostre petit cercle.
Anònim   |06-05-2010 16:38:59
Torre Maria,Biblioteca en marxa,Casal Cívic de 1500 m2
gratis per la ciutat,Pla de Barris amb una subvenció de 4
milions d'euros,vestidors i urbanització del camp de
fútbol,passeig arreglat i nou passeig a l'Agustí
Font,parcs infantils nous i vells com Deu mana,zones verdes
públiques arreglades com mai s'havia vist i moltres altres
coses que es podrien afegir amb 3 anys del SR.Sais com
alcalde.
No està gens malament per un
maleducat,xulo,prepotent,personatge dominat per l'odi i el
rencor,ego malcarat,nen de guarderia,impresentable,no té
pebrots,no té talla d'alcalde,síndrome d'inferioritat per
falta d'estudis,gasta mala llet,navega a la
deriva,panxacontent.
SR.Sais quan se l'ataca d'aquesta
manera els seus enemics no fan res més que mostrar la seva
impotència i les seves debilitats davant la seva gestió,
de la forma més baixa que es pot caure, amb insults i
desqualificacions des de la impunitat que dona
l'anonimat.
Continui així que això és senyal que va pel
bon camí i així em consta pels comentaris que m'arriben de
molts bisbalencs aliens a les picabaralles partidistes que
es donen en els comentaris d'aquesta pàgina que no
reflecteixen al meu entendre en res la realitat del que es
pensa i diu a la nostra ciutat.
Anònim   |07-05-2010 02:34:24
torre Maria feta pels socialistes.
Biblioteca i Centre
civic? projectes.
Passeig, Agustí Font i vestidors.
Obres del fons Zapatero que s'han donat a tots els
ajuntaments.

1 mil·lio d'euros per arreglar el
passeig i Agustí i Font, quan es podien haver arreglat
molts altres carrers de la bisbal en pitjor
estat.

Segons els socialistes basant-se en un informe
d'intervenciÓ.

Despeses de personal 2 mil·lions d'euros més cada any

Endeutament al limit màxim, que no permetrà fer cap
més inversió i perilla l'execució del pla de
barris.

Si senyor molt bona feina. Sort que tots sabem
que aquest comentari només l'ha pogut fer en Sais o la
seva ma dreta Vall, perquè ni dins d'ERC té cap mena
de suport, i estan buscant fer el relleu.

O perquè us
penseu que el Sr. Sais es va enfadar tant amb
l'Aparicio uns plens enrera quan aquest va comentar que
havia parlat amb un militant d'ERC?

Perquè sap que
ERC a les seve esquenes està negociant amb el PSC
Anònim   |07-05-2010 03:34:31
Aparicio fas pena.Treballa una mica i deixa de fer el

ridícul escrivint tot el dia aquí insultant en Sais.
Anònim   |07-05-2010 03:37:51
Sais fas pena. Treballa una mica, que et paguem tots els
bisbalencs un sou astronòmic, i deixa de fer el ridicul
escrivint tot el dia aquí insultant l'Aparicio
Anònim   |11-05-2010 08:04:07
El que ha de fer el Principal és procurar fotre fora el
tripartit a la Generalitat i intentar aixecar Catalunya. Que
no perdi el temps amb La Bisbal que La Bisbal no té
solució per culpa de la seva gent!
Anònim   |12-05-2010 10:32:08
M'agradaria saber l'opinió d'un del PSC, que fa molt que no
escriu.
Anònim   |14-05-2010 05:55:07
Heu escoltat el rumor que en Romaguera es presenta com a
candidat en una llista d'independents?.

Ara el morbo
està en saber quins dels regidors actuals , quins dels
exregidors i qines persones noves el seguiran en el nou
projecte.

Això pot ser una pilota d'oxigen perERC, ja
que l'oposició es dividir
Anònim   |14-05-2010 15:39:54
Sembla que ja s’hagin esgotat els temes de debat , en
aquest mitja ; o es que ja tothom sap qui es qui ,
l’anonimat ja no serveix per insultar i desqualificar ?.;
si s’hagués emprat aquest mitja amb el degut respecte que
tothom mereix , ,hauria sigut un espai molt interessant
perquè tots els ciutadans aportessin suggeriments i idees ;
però la incultura s’ha fet present , i a mort un tros
dels valors de la democràcia.
Anònim   |19-05-2010 10:24:03
jajajajaja fes-te budista au, i atabala a un altre!
Anònim   |20-05-2010 12:16:41
i tu musulmà
Anònim   |16-05-2010 17:22:45
El pitjor de tot és que els polítics que van inventar-se
aquesta pàgina estiguin també a l'ajuntament
represent-nos.
Anònim   |20-05-2010 12:14:34
polítics no, només polític, en singular.
Es un i està
al parlament, i l'anomenen el principal.
Anònim   |20-05-2010 15:42:06
jajajajajaja no t'ho creus ni tu!!!! Enveja del Principal
és el que teniu alguns, pocs!!! ENDAVANT PRINCIPAL!!!
Anònim   |17-05-2010 05:11:57
Perquè apareix l'escut de l'ajuntament com anunciant? és
que estem pagant amb diner públics? per alimentar aquesta
pagina que embruta la imatge de la ciutat
Anònim   |19-05-2010 10:20:48
El pitjor és la gent que està tot el dia criticant això i
no s'en mouen, si no us agrada aneu a una altra lloc,
vosaltres si que doneu mala imatge amb la vostra
intolerància. El que passa és que hi ha moltes visites i
us emprenya perquè alguns viviu de buscar publicitat per
altres mitjans de La Bisbal.

Endavant Bisbalactual! A qui
li faci por el debat lliure ja té una altre web local per
anar, deixeu d'emprenyar.
Anònim  - re:   |19-05-2010 12:44:08
Endavant Bisbalactual! A qui li faci por el debat lliure ja
té una altre web local per anar, deixeu
d'emprenyar.


Una cosa es el debat lliure amb educació,
i una d'altre molt diferent son els insults i falta de
respecte envers als altres.
Crec que tu no ets ningú per
enviar a la gent a un altre lloc.
Anònim   |19-05-2010 13:08:23
Dilmé, t'has inventat una maquinaria per menjar la olla al
personal i ara la màquina se't menja a tu. Això si no et
denúncia algú abans.
Anònim  - Debat lliure?   |22-05-2010 04:13:57
És l'administrador d'aquesta pàgina que parla debat lliure
??????
De què parles?
Aquí no n'hi cap de debat i molt
menys lliure, no veus que això és una claveguera?
En els
debats hi ha coneixement, respecte, equanimitat, capacitat
d'escoltar......
No Fotis!
Anònim  - Xenofòbia   |22-05-2010 05:51:11
El que faltava! a sobre comentaris xenòfobs. Que si
budistes que si musulmans.
Anònim   |22-05-2010 15:37:37
No hi ha cap altre espai a la Bisbal on es pugui debatre com
aquí, pot agradar o no però és la realitat. Els que tenen
la pell tant fina que se n'absttinguin i fi del problema, el
que passa és que tothom hi vol dir la seva i ho mira molta
gent, aquesta és la realitat. L'altra web local és molt
avorrida i sempre donen la tabarra els tres mateixos, que no
interessen a ningú. És la meva opinió.
Ex-usuari  - Vergonya   |30-05-2010 16:57:09
Senyor administrador anònim, si tinguessis vergonya en
comptes de dedicar-te a criticar la feina dels altres et
dedicaries a fer la teva amb dignitat que ja veiem que no
pots i no en saps.
Anònim   |01-06-2010 12:45:24
Un anònim més adalt diu que troba a faltar els comentaris
de "Un del PSC". Jo també el trobo a faltar, però
sobretot trobo a faltar els comentaris d'en
"JOSEAN", qui amb els seus interessants comentaris
feia pujar el nivell d'aquesta pàgina.
Només usuaris registrats poden escriure comentaris!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Es prohibeix la reproducció total o parcial de qualsevol article sense citar expressament la font.
Els comentaris que apareixen en aquest informatiu expressen exclusivament l'opinió de l'usuari que els fa. Bisbalactual només es fa responsable del contingut de les notícies i l'opinió d'aquest mitjà s'expressa als editorials.
Espai web optimitzat per Mozilla Firefox 3, Opera 10, Chrome 2, Internet Explorer 7 i superiors.
dissenyat per PROw3b